美女廚神 Kit Mak 教你在家自煮日本開運魚


美女廚神 Kit Mak 今次創作咗「宅」在家中也可輕鬆煮的星級 fusion 菜! 以「日本開運魚」設計了四款食譜,步驟更特別簡單易學,等大家過一過日式料理癮。



美女廚神 Kit Mak 獲日本政府推廣海產機構 JFOODO 邀請擔任「日本開運魚大使」,於是阿 Kit 研究了日本人「幸福食 材」文化,炮製出四道用「日本開運魚」做主角的全新食譜。「日本開運魚」是日本新年料理菜式、色彩繽紛,而且一定有『緣起之物』,例如紅噹噹嘅鯛魚是又靚又有幸福寓意嘅食材!



阿 Kit 特別簡化食譜,令做法特別易上手,而且份量適合人數少,而她故意挑選優質日本產帆立貝、油甘魚和鯛魚,除咗「想食就食」嘅任性,日本開運魚更有帶來幸福嘅寓意,無論你單純想了解日本文化,定係 想增添運氣,都不妨試試!



順風滿帆 日本開運帆立貝
無論家庭、愛情、事業、識朋友、做生意,人緣好就自然事事順利!帆立貝 形似揚帆向前的船,在日本有「順風滿帆」之寓意。



出人頭地 日本開運油甘魚
在日本,油甘魚的名字隨著不同成長階段而不斷改變,故油甘魚又稱「出世 魚」,有「出人頭地」的好意頭,想增強事業運就食佢啦!



長壽富貴 日本開運鯛魚
日本人喜慶場合餐桌上必不可缺鯛魚,原來因為鯛魚 這個名字跟「可喜可賀」諧音,所以被視為祈願「長壽富貴」的吉利食材。

 


leavel message  |  view message(0)